دیدار مدیرکل زندان‌های بوشهر با مدیر کل صنعت و معدن استان

به منظور تقویت تعاملات و فراهم شدن زمینه اشتغال پایدار ویژه زندانیان سید محتشم حسینی مدیرکل زندان های استان با مهدی صفوی مدیرکل صنعت و معدن بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در این دیدار ابتدا مدیرکل زندان های استان بوشهر از وضعیت فیزیکی کارگاه های مستقر در زندان ها و آماده بودن نیروی کار در تمامی اوقات گزارشی را بیان و عنوان کرد: یکی از مهمترین علل ایجاد جرم در جامعه بیکاری بوده و این مهم باعث از هم گسستگی بنیان خانواده ها می گردد که چنانچه بتوانیم با استفاده و جذب سرمایه گذاران و راه اندازی کارگاه های متعدد در زندان های استان زمینه اشتغال زندانیان را فراهم که علاوه بر تسهیل تحمل حبس هزینه زندگی خود و خانواده را نیز تامین می نمایند.

سپس موسوی معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان بوشهر نیز از نحوه عملکرد کارگاه های در حال فعالیت در سطح زندان های استان و کیفیت و کمیت محصولات تولیدی مطالبی را بیان کرد.

در ادامه صفوی مدیرکل صنعت و معدن استان ضمن استقبال از این نشست گفت: اعطاء و اهداء بسته های معیشتی به افراد نیازمند یک مسکن موقتی بوده که می تواند برای مدت کوتاهی از دغدغه آنان بکاهد و این موضوع اگر بصورت ریشه ای و هدف دار انجام گردد می تواند فواید آن دایمی و همیشگی باشد.

دیدار مدیرکل زندان های استان با مدیر کل صنعت و معدن بوشهر

وی افزود: اغلب سرمایه گذاران از کمبود نیروی انسانی جهت راه اندازی مشاغل گله مند هستند ، که ضمن استقبال از طرح تجهیز و راه اندازی کارگاه های موجود در زندان با اعزام کارشناسان صنعت و معدن و بازدید از مکان های فیزیکی و شناسایی کمبود ها و و جمع آوری اطلاعات لازم ، تمام سعی خود را جهت جامه عمل پوشاندن به این مقوله به کار خواهیم بست .

صفوی اضافه کرد : علاوه بر زندانیان ، ظرفیت استفاده از خانواده های آنان در مشاغل سطح شهر به تناسب سن و جنس نیز فراهم می باشد که با ارایه معرفی نامه از اداره زندانها ، فرزندان زندانیان نیز میتوان جذب مشاغل نمود .

مدیرکل صنعت و معدن استان در پایان قول در اختیار قرار دادن غرفه رایگان در تمامی نمایشگاههای سطح استان جهت نمایش محصولات تولیدی زندانیان ، توزیع کمک های انساندوستانه در همه زمینه ها من جمله مصالح و اقلام ساختمانی و عمرانی ، بسته های معیشتی و ... جهت خانواده زندانیان را دادند .

دیدار مدیرکل زندان های استان با مدیر کل صنعت و معدن بوشهر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha